دکتر محمدرضا زرین دست رئیس دانشکده فن آوری های نوین پزشکی دانشگاه گفت: دکتر یلدا به عنوان یک نماد آکادمیک است .
|
دکتر محمود متین ایجاد ارتباط بین دانشمندان داخل و خارج کشور را در بالا بردن سطح فرهنگ امری مهم دانست.
|
استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی تهران: انتظار مرگ در بيماران كليوي، باعث پایه گذاری این روش مؤثر شد.
|
به اعتقاد دكتر فرهود، در جذب دانشجويان مستعد و علاقمند، استاد بايد اثرگذاري بالا داشته باشند تا بتواند در دانشجويان تاثير داشته و سوال بوجود آورد. سوال كه بوجود آمد دانشجو خود به دنبال پاسخ خواهد رفت.
|
دكتر مرتضي مصفا، متولد 1305 در شهر اصفهان بدنيا آمد. تحصيلات متوسطه خود را در آن شهر گذراند. در سال 1322 در دانشكده دندانپزشكي پذيرفته و در سال 1326 فارغ التحصيل شد. بعد از اتمام خدمت نظام وظيفه، در سال 1328 به عنوان هيأت علمي به استخدام دانشكده دندانپزشكي درآمد...
|
استاد پيشكسوت دانشگاه علوم پزشكي تهران، حرفه پزشكي را يك موهبت الهي خواند كه پزشك بايد اين حرفه را تنها با هدف خدمت به مردم انتخاب كند .
|
دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشكي تهران: به اعتقاد دكتر هادوي دانش آموخته پيشكسوت دانشگاه، استاد موظف است بذر دانش را در مغز دانشجو بكارد، خود دانشجو است كه بايد اين بذر را به بوته، درخت و گل تبديل كند تا شخص برجسته اي شود.
|
من مسلم بهادري هستم. سال 1305 در تنكابن به دنيا آمدم. تحصيلات مقدماتي را در تهران گذراندم و مدرك پزشكي ام را سال 1333 از دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران گرفتم. تخصص آسيب شناسي را در سال 1337 تمام كردم و با استفاده از بورس شوراي فرهنگي دو سال در انگليس درس خواندم و مدرك فوق تخصص آسيب شناسي ريه و قلب را گرفتم...
|
دكتر كاظم آملي، همكاري بيشتر و كار مضاعف، ايجاد برنامه هاي مشترك با رشته هاي مختلف و دانشگاه هاي ديگر كشورها و كار دسته جمعي را راهي جهت ارتقاء بيشتر دانشگاه مي داند
|
دكتر نديم علاقمندي استاد و دانشجو و پذيرش دانشجو بر اساس تمايل به ورود و حضور در محيط جامعه را از شرايط ورود به عرصه علوم بهداشتي دانست.
|