دکتر سید احمدیان: دانشگاه ما رتبه های برتر کنکور را در خود دارد و جمع این برترین ها، دانشگاه علوم پزشکی تهران را تشکیل می دهد/ سعی داریم جشن یکپارچه دانش‌آموختگی در نهایت شایستگی برگزار شود



دکتر محمدرضا سید احمدیان دبیر دفتر ارتباط با دانش آموختگان، در دومین کمیته دانشجویی نهمین جشن یکپارچه دانش آموختگی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن گرامیداشت یاد استاد بهادری مروری بر برنامه ها ی جشن یکپارچه داشت و گفت: استاد بهادری این جشن را یک رویداد ملی میخواند. وی اضافه کرد دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه های برتر کنکور را در خود دارد و جمع این برترین ها، دانشگاه علوم پزشکی تهران را تشکیل می دهد که سالانه حدود 1000 نفر انسان متخصص را به جامعه تحویل میدهد و شایسته برگزاری جشن خواهند بود.
وی ادامه داد: این جشن در محوطه مقابل دانشکده پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی از ساعت 18 الی 21 روز پنجشنبه ۲۹ شهریور و با حدود 1000 نفر مهمان برگزار خواهد شد. درب شمالی دانشگاه برای ورود مهمانان در نظر گرفته شده است و دانشکده ها به دو گروه 6 دانشکده ای تقسیم بندی میشوند که یک گروه به سمت دانشکده داروسازی و گروه دیگر به سمت شرق دانشگاه که دانشکده دندانپزشکی قرار دارد هدایت خواهند شد و غرفه های دانشکده ها در این مسیر تعبیه خواهند شد تا هر دانشکده بتواند خدمات و دستاورد های خود را ارائه و معرفی کنند و همچنین پذیرای اساتید دانشکده خود باشند و در نهایت پس از برنامه‌های هر دانشکده به برنامه اصلی ملحق میشوند و پذیرایی صورت میگیرد. در پذیرایی نیز ما سه نکته کمیت، کیفیت و عدم ازدحام در دریافت را در نظر داریم، آب نیز غیر از بحث پذیرایی در مکان های مختلف سرو خواهد شد و سعی داریم خدمات و بهداشت با نهایت شایستگی صورت بگیرد.
دکتر سید احمدیان در ادامه برنامه های رسمی را شرح داد.

کلمات کلیدی
فاطمه رمضانی
خبرنگار

فاطمه رمضانی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *