دکتر بگجانی: لازمه کار در رشته ی پزشکی و پرستاری کار تیمی است

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط با دانش آموختگان در هفتمین سمینار تعهد حرفه ای دکتر بگجانی به عنوان سخنران موضوع همکاری پزشک و پرستار در بخش کودکان و بخش مراقبت ویژه نوزادان از تجربیات زیسته‌ی خود در 23 سال خدمت گفت: ناب‌ترین تجربه ی من زمانیست که با دکتر دلیلی در nicu راندهای مشترکی داشتیم و میتوان 3 کلمه توجه، تعهد و تعالی را در پیشرفت بشر از موارد مهم برشمرد. انسان در واقع محتاج و فقیر توجه است و پنهان ترین توانمندی های دانشجویان و پرسنل با توجه ظهور پیدا میکنند. در بخش نوزادان نیز باید از صحبت دکتر دلیلی فاکتور گرفت که به جای آموزش مادران باید به آنها توجه کرد.
وی اضافه کرد: در رشته های پرستاری و مامایی نباید فوت کوزه گری رشته خود را برای خودمان نگه داریم زیرا موظفیم حرفه را از رکود نجات دهیم و باید به اصطلاح این فوت کوزه گری را به دیگری انتقال دهیم و به دنبال موارد جدید تجربه باشیم.
ما موظفیم نسل جدید را از نظر تعهد، اخلاق و دانش بهتر از نسل قبل به جامعه تحویل دهیم تا اگر روزی مشتری رشته خود شدیم بازخورد خوبی ببینیم.
دکتر بگجانی در ادامه لازمه تاکید کرد کار در رشته ی پزشکی و پرستاری کاری تیمی است و پیشی بینی در این حوزه جلوتر از پیشی گیری است.

کلمات کلیدی
فاطمه رمضانی
خبرنگار

فاطمه رمضانی