دکتر گتمیری در جشن دانش‌آموختگی پرستاران: باید در برابر هنر و تلاش پرستاران سر تعظیم فرود آورد/جامعه ای که قدر پرستار خود را به شایستگی نداند ره به سوی سعادت نخواهد برد

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط با دانش آموختگان، در جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشکده پرستاری و مامایی که در 23 مرداد در دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد دکتر گتمیری رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای فارغ التحصیلان، دانشجویان و دانش آموختگان دانشکده پرستاری را سرمایه های دانشکده دانست و گفت: دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشکده پرستاری و مامایی یکی از فعال ترین شاخه های دفتر مرکزی دانش آموختگان در دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

 

 وی اضافه کرد: شما وارد رشته ارزشمندی شده‌اید و مراقبت بویژه در بخش بستری بدون پرستاری کارآمد امکان پذیر نخواهد بود و جا دارد در مقابل هنر و تلاش پرستاران سر تعظیم فرود آوریم. دکتر گتمیری اضافه کرد ما امیدواریم جامعه ما بیش از پیش قدر پرستاران خود را بداند و شاهد عزتمندی پرستاران و پیشرفت رشته پرستاری و مامایی در ایران باشیم.

دکتر گتمیری افزود: در شرایط کنونی کشور شاید آنگونه که شایسته و در خور شان پرستاران است زحمات شما عزیزان جبران نشود، اما باید خود شما شان کار خود را حفظ کرده و سعی کنید با تمام وجود رشته خود را دوست بدارید و برای رشته خود ارزش قائل شوید و تمام توان خود را برای خدمت به انسانها به کار گیرید و روزها را با شوق و نشاط خدمت به مردم سپری کنید.

این گزارش حاکی است در این مراسم دکترغیاثوندیان رئیس دانشکده پرستاری و مامایی ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری جشن و خیر مقدم به والدین دانشجویان گفت: کلمه فارغ التحصیلی برای شما به منزله فارغ شدن از یک دوره و مقطع تحصیلی و در واقع پله ای برای ورود به پایه ای بالاتر است. بسیاری از شما امروز وارد دوره کارشناسی ارشد و دکترا شده اید و این دوره ایست که بر حسب نیاز خود برای آینده شغلی و تحصیلیتان تصمیم به ادامه آن خواهید گرفت.

 وی در ادامه گفت هر مرحله از زندگی دارای انرژی ویژه ایست امیدوارم این انرژی را در پیشبرد اهداف و رشد و ارتقاء خود و همچنین شروع زندگی بهتر به کار گیرید و سالهای عمر را مفید بگذرانید و از این انرژی استفاده بهینه ببرید.

دکترغیاثوندیان در ادامه گفت: دکتر بهادری بانی خیری برای برگزاری جشن های یکپارچه در دانشگاه بوده اند و در سالهای گذشته خودشان میزبان دانش آموختگان بودند و حضورشان مایه دلگرمی و قوت قلب بود اما امسال که در جمع ما حضور ندارند جای دارد که ما از ایشان یاد کنیم و نام ایشان را جاودان بداریم و ما هم یاد بگیریم مانند ایشان کاری را پایه گذاری کنیم که دامنه اثرش برای آیندگان ماندگار باشد.

سپس دکتر رحیمی کیان نماینده دفتر ارتباط با دانش آموختگان در دانشکده پرستاری ضمن تبریک و خیر مقدم به دانش آموختگان و خانواده های ایشان گفت: مایه افتخار است که میزبان شما هستیم و این جشنی برای ورود شما به دوره جدیدی از زندگی است و امیدواریم شاهد رشد و بالندگی شما در دوره های بعدی زندگیتان باشیم.

وی یکی از اهداف جشن های دانش آموختگان را الگوسازی و در واقع جانشین پروری دانست و سخنان خود را با جمله ی (موفقیت تکرار لجوجانه کارهای ساده است) به پایان رساند.

در ادامه پیام تبریک دانش آموختگی استاد فقید دکتر مسلم بهادری به صورت ضبط شده پخش شد و دانش آموختگان مقاطع بالاتر از رموز موفقیت خود صحبت کردند و در پایان از اساتید و دانش آموختگان برتر با اعطای لوح و تندیس تقدیر شد.

فاطمه رمضانی
خبرنگار

فاطمه رمضانی