دکتر گتمیری برگزاری گردهمایی دانش آموختگان را از برکات تاسیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان در دانشگاه عنوان کرد

دکتر گتمیری برگزاری گردهمایی دانش آموختگان را از برکات تاسیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان در دانشگاه عنوان کرد

دکتر گتمیری در گردهمایی دانش آموختگان ورودی سال 61 پزشکی گفت: حضور استادان دوران تحصیل در این گونه نشست ها حلاوت وشیرینی خاطرات روزهای گذشته را ماندگارتر می کند.

بنابر این گزارش درمراسمی که همزمان باسی و چهارمین سال ورود پزشکان ورودی 61 به دانشکده پزشکی و با حضور دکتر بهادری رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان، دکتر قارونی از استادان دانشگاه و جمعی از دانش آموختگان ورودی سال 61 دانشکده پزشکی در تاریخ 6/3/95 در موزه ملی تاریخ علوم پزشکی برگزار شده بود، دکتر گتمیری یکی از این دانش آموختگان که در جایگاه قائم مقام دفتر ارتباط با دانش آموختگان سخن می گفت به بیان نکاتی درخصوص تاسیس موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران به همت استاد پیشکسوت دانشگاه دکتر شمس شریعت پرداخت.
وی در ادامه با اشاره به تاریخچه تاسیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان افزود: الگوگیری برای راه اندازی این دفتر از دانشگاه های بزرگی همچون هاروارد و بوستون صورت گرفته است که این دفتر با هدایت و حمایت استاد عزیزمان دکتر بهادری از سال 84 تاسیس شده و برگزاری گردهمایی دانش آموختگان سالهای گذشته را تسهیل کرده است. 
دکتر گتمیری در ادامه گفت: در طی این ده سال کانون های مختلفی  از گروه های فارغ التحصیل تشکیل شده است که با حمایت های دفتر ارتباط با دانش آموختگان گردهمایی و نشست هایی نیز برگزار شده و حاصل  این نشست ها منجر به انجام کارهای عام المنفعه همچون ساخت مدرسه، درمانگاه و ... برای خدمتگزاری به مردم شده است.
وی همچنین برگزاری جشن های فارغ التحصیلی جهت تمامی دانشجویان دانشکده ها را از دیگر فعالیت های دفتر ارتباط با دانش آموختگان نام برد و افزود: در گذشته این جشن ها به طور دانشکده ای و یا رشته ای برگزار می شد ولی امسال برای پنجمین سال متوالی است که مقدمات برگزاری جشن یکپارچه در اواخر تیرماه با حمایت ریاست دانشگاه به عمل آمده است.
دکتر گتمیری ضمن تشکر ازدوستان حاضر در جلسه بخصوص استادان خود گفت: حضور استادان در این گردهمایی خاطرات دوران تحصیل را برای ما تازه کرد و امیدوارم بتوانیم قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
کلمات کلیدی