پیام تبریک سرپرست دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه به مناسبت روز پزشک

دکتر گتمیری سرپرست دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران، با ارسال این پیام، یکم شهریورماه ولادت شیخ الرئیس ابن سینا و روز پزشک را به همه پزشکان این مرز و بوم به ویژه پزشکان دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

سالروز تولد دانشمند شهیر ایرانی ابن سینا فرصت شایسته ای است که از زحمات و خدمات پزشکان شریف و خدوم این مرز و بوم قدردانی شود. پزشکانی که در شرایط دشوار بیماری ها همراه مردمند و با خلوص نیت نسبت به مداوای آنها همت می کنند.
این مهم بویژه وقتی بیشتر به چشم می آید که می بینیم گاهی، مقدمات کافی برای ارائه این خدمت فراهم نیست. در تنگناهای اقتصادی، نبود امکانات و تجهیزات کافی، قصور در انجام وظیفه سازمان های بیمه گر و سازمان های پشتیبان حوزه سلامت و ده ها مانع ریز و درشت دیگر ارائه خدمت به بیماران را با مشکل و تنگنا مواجه می کند. در این شرایط دشواری های ارائه خدمات بیشتر بر دوش پزشکان سنگینی می کند. در شرایطی که سازمان های تقنینی و حمایتی، پزشکان و بیماران را با انواع و اقسام مشکلات تنها گذاشته اند این حس انساندوستی و تعهدحرفه ای است که پزشکان را کماکان در میدان مبارزه با بیماری و عوارض آن صبور و تاب آوری می دهد.
امیدوارم خداوند منان پشتیبان شما باشد تا یار بیماران دردمند و هموطنان شریف خود باشید.
             دکتر سیدمنصور گتمیری
سرپرست دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه
                1 شهریور ۱۴۰۱
                  روز پزشک

فریبا  مقدم
خبرنگار

فریبا مقدم

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *