مراسم بزرگداشت همسر استاد عقیقی و تسلیت به ایشان از سوی اساتید مجتمع بیمارستانی امام خمینی برگزار شد

دکتر عقیقی: من گوهر گرانبهایی را از دست داده ام و تحمل این ضایعه بسیار برایم دشوار است. در پی درگذشت همسر گرامی دکتر یحیی عقیقی استاد پیشکسوت گروه روماتولوژی اطفال دانشگاه علوم پزشکی تهران، اساتید و همکاران دانشگاه و مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برای عرض تسلیت با ایشان دیدار کردند.

 

 

 

در این دیدار که صبح روز شنبه ۲۲ مهر در سالن شورای بیمارستان ولیعصر (عج) برگزار شد، دکتر عقیقی ضمن تشکر از اساتید و همکاران و کارکنانی که حضور داشتند گفت:

 همسر من کسی بود که در تمام سختی ها در گرم ترین و سردترین نقاط دنیا و در سخت ترین مراحل زندگی در کنار من بود و من با وجود ایشان متوجه مشکلات بزرگ شدن و حتی ازدواج بچه هایم نشدم. چرا که تمامی زحمات بر دوش ایشان بود.

 وی در ادامه گفت: امیدوارم پاداش تمامی اعمال نیک همسرم در نامه آخرتش نوشته شود و امیدوارم ما هم مانند ایشان عاقبت به خیر شویم.

ایشان در انتها تاکید کرد به عنوان حرف آخر فقط توصیه ام این است تا زمانی که زنده و در کنار هم هستیم قدر همدیگر را بدانیم. 

شایان ذکر است که اساتید و کارکنان مجتمع یک به یک به حضور استاد عقیقی رسیده و مراتب تسلیت خود را به ایشان ابراز داشتند و برای همسر ایشان آرزوی غفران الهی و آرامش کردند.

دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز برای همسر و یار وفادار استاد عقیقی غفران و رحمت الهی مسئلت دارد و برای خود ایشان سلامتی و طول عمر با عزت از پروردگار متعال خواستار است.

فاطمه رمضانی
خبرنگار

فاطمه رمضانی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *