دکتر علیزاده استاد برگزیده دانشکده پیراپزشکی: جشن فارغ التحصیلی، یکی از رخدادهای شیرین زندگی هر دانش آموخته ای است/راه رفتن، نفس کشیدن، درس خواندن و درس دادن در دانشگاهی که همه‌ی دانشجویان، دانش آموختگان، اساتید و کارکنان آن برترند افتخار است

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط با دانش آموختگان، دکتر شعبان عیزاده استاد برگزیده دانشکده پیراپزشکی در حاشیه نهمین جشن یکپارچه دانش آموختگی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: روزهای دانش آموختگی روزهای بسیار ویژه ای برای هر دانشجویی هستند. به خاطر دارم زمانی را که در همین دانشگاه در سال1385 فارغ التحصیل شدم و خوشحالم که امروز به عنوان معلم دانشگاه، در میان دانش آموختگان و دانشجویان و در خدمت آنان هستم.
وی افزود: جشن فارغ التحصیلی، یکی از شب ها و روز های شیرین هر فرد متخصص و دانش آموخته ای است که وارد عرصه خدمت به جامعه می شود، امیدوارم برای دانشجویان ودانش اموختگان نیز از بهترین روزهای زندگیشان باشد و آرزوی موفقیت برای همه دارم.
قطعا راه رفتن، نفس کشیدن، درس خواندن و درس دادن در دانشگاه علوم پزشکی تهران افتخار است و همه دانشجو ها و دانش آموختگان، اساتید و کارکنان این دانشگاه برترند و لطف عزیزان شامل حال بنده شده است و من را به عنوان نماینده معرفی کرده اند.
 
 
 
 
کلمات کلیدی
فاطمه رمضانی
خبرنگار

فاطمه رمضانی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *