دکتر سالاری فر در کمیته علمی سمینار تعهد حرفه ای توجه ویژه به نگاه جوانان به زندگی و چالشهایی که با آن درگیرند را بحث مهم منتورینگ خواند

سومین هم اندیشی کمیته علمی سمینار سالانه تعهد حرفه ای در نظام سلامت با حضور اعضاء محترم کمیته علمی و بحث و بررسی موضوعات پانل ها و انتخاب اعضاء پانل ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط با دانش آموختگان  سومین جلسه کمیته علمی هفتمین سمینار تعهد حرفه‌ای در نظام سلامت با حضور دکتر گتمیری رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه، دکتر دولتی، دکتر سیداحمدیان، دکتر ابراهیمی، دکتر فیروز، دکتر سالاری فر، دکتر رضایت، دکتر رستمیان، دکتر ملکان راد، دکتر نخستین انصاری، دکتر جلیلی، دکتر نور بالا، دکتر رحیمی کیان و حضور مجازی خانم دکتر موسوی، دکتر چراغی و دکتر صمدی برگزار شد.

دکتر سالاری فر در سومین جلسه کمیته علمی هفتمین سمینار تعهد حرفه ای، نگاه جوانان به زندگی و چالشهایی که جوانان با آن درگیرند را بحث مهم در منتورینگ خواند.
 در این جلسه دکتر سالاری فر استاد گروه بیماریهای قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی تهران، در رابطه با چالش‌هایی که جوانان امروز با آن درگیرند و دیدگاه متفاوت آنها نسبت به زندگی و در رابطه با اشتغال جوانان و بحث منتورینگ گفت: در تربیت انبوه دانشجو مبحث منتور و منتی متفاوت است و ما باید تعهد حرفه‌ای را بر اساس قانون و شرایط از فراگیران انتظار داشته باشیم و روش‌های نوین را اجرا کنیم چون با نسل جدید در ارتباطیم باید شرایط روز را در نظر بگیریم.
وی تاکید کرد نزدیک شدن به قشر جوان و نسل جوان روش‌هایی خردمندانه‌ای را می‌طلبد و ما باید از این نظر ملاحظات دقیقی داشته باشیم.

فاطمه رمضانی
خبرنگار

فاطمه رمضانی