جشن دانش‌آموختگان پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر گتمیری در جشن دانش‌‌آموختگی پردیس بین‌الملل، بر حفظ ارتباط دانش‌آموختگان با دانشگاه تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط با دانش آموختگان، دکتر گتمیری رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان در جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان پردیس بین الملل گفت: پل ارتباطی خود را با دانشگاه خود از طریق دفتر دانش‌‌ آموختگان حفظ کنید و با ادامه ی این ارتباط، عضویت خود را در شبکه بین المللی فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی تهران برقرار سازید.

دکتر گتمیری ضمن آرزوی موفقیت برای فارغ التحصیلان افزود: دانش آموختگی شما را از بهترین و قدیمی ترین دانشگاه علوم پزشکی ایران یعنی دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک می گویم. این اتفاق مبارک باید برای شما روزی به یاد ماندنی و ارزشمند باشد. امروز زحمات شما و والدینتان نتیجه داده است. از سوی دیگر، زندگی حرفه‌ای شما از امروز آغاز می شود. فارغ التحصیلان گروه پزشکی و تیم مراقبت های بهداشتی گروه خاصی هستند زیرا با زندگی و رفاه مردم سروکار دارند. آنها از با ارزش ترین ثروت مردم مراقبت می کنند و بنابراین مسئولیت سنگینی بر دوش دارند. مهمتر از آن، بسیاری از شما از فرزندان پدران و فرزندان مادران و گاه پدران و مادران انسان ها مراقبت می کنید و اینها گاهی حتی از جان مردم برایشان ارزشمندتر و عزیزتر هستند بنابراین مسئولیت شما بسیار جدی است. به عنوان رئیس دفتر دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران از شما می خواهم ابتدا به مسئولیت اجتماعی و انسانی خود که حفظ جان و سلامت انسان است پایبند باشید. ثانیا به دانشگاهی که در آن تحصیل کرده اید متعهد باشید و رابطه خود را با این دانشگاه حفظ کنید و اگر روزی توانایی ویژه‌ای پیدا کردید به دانشگاه خود وفادار بمانید و برای ارتقای این دانشگاه و دانشجویانش تلاش کنید. ثالثاً هر جا خدمت می کنید به مردم و بیماران و خانواده و کارکنان و همکاران خود احترام بگذارید و با آنها مهربان باشید. همکاران من در دفتر دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران ایمیل و شماره تلفن شما را از شما دریافت می کنند و شماره تلفن و آدرس ایمیل دفتر دانش آموختگان را به شما می دهند. پل ارتباطی خود را با دانشگاه خود از طریق دفتر ما حفظ کنید و با ادامه این ارتباط، عضویت خود را در شبکه بین المللی فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی تهران حفظ کنید. از طریق این شبکه سعی خواهیم کرد یکپارچگی و ارتباط متقابل را حفظ کرده و به یکدیگر کمک کنیم. این تلاش، موقعیت هر یک از اعضا را بهبود می بخشد و زمینه رشد ما را فراهم می کند. برای شما آرزوی موفقیت و شادکامی و زندگی شاد و مفید دارم. با همه مهربان باشید اما در این مهربانی والدین خود را در جایگاه ویژه قرار دهید. آنان واسطه آفرینش شما از جانب پروردگار مهربانند. هنگامی که به کشورهای خود بازگشتید، ابتدا از آنان دیدن کنید و از زحمات آنها تشکر کنید. به یاد داشته باشید که هیچکس به اندازه آنها شما را دوست نداشته است.
این گزارش حاکیست، جشن دانش آموختگی دانشجویان پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور ریاست محترم دانشگاه، رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان و روسا و مسئولین پردیس بین الملل، روز یکشنبه 13 اسفند در تالار دارالفنون ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

کلمات کلیدی
ایرج نعمتی
خبرنگار

ایرج نعمتی