رضایتمندی جمعی از بازنشستگان از دفتر دانش آموختگان دانشگاه برای انجام واکسیناسیون کووید

دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه با هماهنگی های لازم به عمل آمده با معاونت درمان برای تخصیص واکسن و بیمارستان امام خمینی برای تزریق واکسن، اقدام به واکسیناسیون بازنشستگان دانشگاه کرد که با استقبال آنها روبرو شد.

این اقدام دفتر ارتباط با دانش آموختگان موجب رضایتمندی بازنشستگان شد که در پی این رضایتمندی با چند تن از بازنشستگان مصاحبه کرده ایم که  متن آن را در ادامه می خوانید.

دکتر فریدون سیاسی پیشکسوت دانشکده تغذیه:از دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه با من تماس گرفتند و برای تزریق واکسن راهنمایی های لازم را انجام دادند .به بیمارستان امام خمینی رفتم و واکس زدم از نحوه برخورد کادر درمان بسیار راضی هستم همچنین از دفتر دانش آموختگان که در زمان کمبود واکسن برای واکسیناسیون بازنشستگان هماهنگی های لازم را انجام دادند. بسیار متشکرم.
دکتر منیره عباس زاده بازنشسته دانشکده تغذیه: از دفتر ارتباط با دانش آموختگان با من تماس گرفتند و گفتند که برای تزریق واکسن بازنشستگان هماهنگی لازم انجام شده که به بیمارستان امام خمینی تالار دکتر کابلی برویم و واکسن بزنیم. از استاد بهادری و همکاران ایشان در دفتر و همچنین کادر درمان بیماستان امام کمال تشکر را دارم.

فاطمه شکرنیا بازنشسته دانشکده پرستاری:از دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه سپاسگزارم که برای تزریق دوزهای واکسن بازنشستگان دانشگاه در زمانیکه کشور با کمبود واکسن مواجه بود هماهنگی کرد تا به بیمارستان امام خمینی برای تزریق واکسن مراجعه کنیم  از همکاران دفتر و کادر درمان بیمارستان امام که با کمال ادب و احترام برخورد کردند هم سپاسگزارم.

دکتر سیدفاضل شمسا استاد بازنشسته دانشکده تغذیه: از دانشگاه و دفتر ارتباط با دانش آموختگان که برای تزریق واکسن بازنشستگان هماهنگی های لازم را انجام دادند سپاسگزارم که در کمال احترام این کار را برای ما انجام دادند. خوشحالم که پس از بازنشستگی دانشگاه ما را فراموش نکرده است.

آذر میندخت گودرزی بازنشسته دانشکده پرستاری مامایی: از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دفتر ارتباط با دانش آموختگان بسیار تشکر می کنم که برای تزریق واکسن بازنشستگان هماهنگی کردند من هر دو دوز را از طریق هماهنگی دفتر دانش آموختگان با بیمارستان امام خمینی انجام دادم و بسیار راضی هستم.

شهین فراهانی بازنشسته دانشکده پرستاری مامایی: از دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه تشکر می کنم که برای تزریق واکس بازنشستگان هماهنگی کرد تا در بیمارستان امام خمینی واکسینه شوند. به نظرم این کار بسیار ارزشمند است و قدر دانی و ارج نهادن به بازنشستگان  است . نه تنها من، بلکه تمامی همکاران بازنشسته که برای واکسیناسیون به بیمارستان امام آمده بودند از این کار رضایت داشتند.
دکتر محمدحسن شیرازی استاد بازنشسته دانشکده بهداشت: از دانشگاه و دفتر ارتباط با دانش آموختگان سپاسگزارم که برای واکسیناسیون بازنشستگان هماهنگی های لازم را به عمل آوردند. در زمان تزریق هر دو دوز، از برخورد همکاران رضایت کامل داشتم و تشکر می کنم.
فرشته جمالی بازنشسته دانشکده پرستاری مامایی: از زحمات بی دریغ دانشگاه و دفتر ارتباط با دانش آموختگان در رابطه با واکسیناسیون بازنشستگان که در نهایت نظم و دقت و رعایت موقعیت اساتید به خصوص در زمانی که با کمبود واکسن مواجه بودیم انجام شد بسیار سپاسگزارم. انشاالله در پناه خداوند تندرست و موفق باشید.

فریبا  مقدم
خبرنگار

فریبا مقدم

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *