پیام تسلیت

پیام تسلیت رییس دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت درگذشت استاد دکتر عبدالحمید میرزاحسابی

دکتر گتمیری رییس دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت درگذشت استاد دکتر عبدالحمید میرزاحسابی پیام تسلیتی منتشر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است.

 

 

انا لله و انا الیه راجعون 

بدینوسیله درگذشت استاد بلندپایه دپارتمان جراحی دانشگاه علوم پزشکی تهران و آخرین شاگرد برجسته‌ی پروفسور عدل در بیمارستان سینا را تسلیت می‌گویم. از خداوند منان برای آن جراح حاذق و خدوم علو درجه و برای خانواده گرامی ایشان بویژه همسر مهربانشان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

استاد دکتر میرزاحسابی متولد ۱۳۰۹ شهر تهران فرزند دودمان میرزاحسابی و عموزاده پروفسور حسابی دانشمند شهیر علم فیزیک و مایه افتخار ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران بود. وی از سال ۱۳۹۵ ریاست دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشکده‌ی پزشکی را نیز بر عهده داشت و در این راه یار و همراه و مشاور عالی استاد فقید پروفسور مسلم بهادری بود. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی این استاد برجسته ی دانشگاه این ضایعه‌ی بزرگ را به جامعه‌‌ی علمی، جامعه‌‌ی پزشکی و جامعه‌‌ی جراحان ایران تسلیت می گویم و تاکید می کنم مکتب جراحی استاد حسابی مکتب تواضع، مکتب مهربانی و مکتب اخلاق بود. یادش گرامی و نامش ماندگار باد.

 

دکتر سیدمنصور گتمیری

رییس دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران

تیرماه ۱۴۰۳

سروده دکتر سید منصور گتمیری در وصف استاد دکتر عبدالحمید میرزا حسابی

در لینک زیر:

https://alumni.tums.ac.ir/ZZL8o

کلمات کلیدی
ایرج نعمتی
خبرنگار

ایرج نعمتی