در جلسه همفکری با نمایندگان دانش آموختگان بر همیاری هرچه بیشتر دانشجویان در برگزاری جشن تاکید شد
جلسه همفکری کمیته مدیریت و برنامه ریزی دومین جشن یکپارچه دانش آموختگان با نمایندگان دانش آموختگان دانشکده ها به منظور بررسی جزئیات برگزاری این مراسم روز چهارشنبه 30/5/92 در دفتر ارتباط با دانش آموختگان تشکیل شد...
در ابتدای جلسه مریم زاهدی، رئیس امور اداری دفتر ارتباط با دانش آموختگان با اشاره به محدود بودن ظرفیت سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی آزادی گفت: از نظر ما همه میهمانان شرکت کننده در این مراسم از جایگاه و منزلت بالایی برخوردارند و ما باید تمامی امکانات را برای آنان فراهم کنیم. اما از آنجا که تعداد صندلی های این سالن کمتر از ظرفیتی است که تصور می شود بنابر این تا ثبت نام داوطلبین این مراسم به پایان نرسد و تعداد کل میهمانان مشخص نشود از پذیرش میهمان اضافه معذوریم اما چنانچه تعداد میهمانان از ظرفیت سالن کمتر باشد از طریق اطلاعیه در سایت به علاقمندانی که متقاضی استفاده از سهمیه بیشتر میهمان هستند اطلاع رسانی خواهد شد.
وی همچنین مهلت ثبت نام جهت شرکت در جشن را تا تاریخ 15/6/92 و زمان تحویل لباس به متقاضیان شرکت کننده در جشن را از تاریخ 10/6/92 تا 20/6/92 اعلام کرد و گفت: بدلیل مشکلاتی که سال گذشته در توزیع لباس به دانشجویان تا لحظه شروع جشن ایجاد شد، امسال به هیچ عنوان این تاریخ تمدید نخواهد شد و از دانش آموختگان دعوت می کنیم در روزهای آغازین برای دریافت لباس مراجعه نمایند.در ضمن زمان تحویل لباسها همچون سال گذشته کارت شناسایی معتبر (کارت ملی) از دانشجویان دریافت خواهد شد.
مریم زاهدی در ادامه از توزیع پوستر و اطلاعیه دومین جشن یکپارچه به دانشکده ها و بیمارستان ها خبر داد و از نمایندگان خواست تا علاوه بر نظارت بر نحوه اطلاع رسانی و توزیع پوستر ها و اطلاعیه ها در دانشکده ها بعنوان نمایندگان دفتر با ارائه معرفی نامه از بیمارستان ها نیز بازدید بعمل آورده و بر آنها نیز نظارت کنند.
رئیس امور اداری دفتر گفت: پس از اینکه مرحله ثبت نام تمام شود با همکاری مسئولین دفاتر ارتباط با دانش آموختگان دانشکده ها و نمایندگان دانش آموختگان اطلاعات افراد ثبت نامی باید با لیست حائز شرایط کنترل شود و در این مرحله کمیته دانشجویی نقش موثری را می تواند ایفا کند.
وی همچنین با تاکید بر پرداخت هزینه قابل توجهی برای تهیه لباس فارغ التحصیلی توسط دانشگاه در مراسم سال گذشته، از نمایندگان دانش آموختگان خواست تا در نگهداری لباسها به نحو احسن بکوشند تا ملزم به پرداخت خسارت به دانشگاه نشوند. وی ادامه داد: با توجه به اینکه سال گذشته تعداد 1700 دست لباس فارغ التحصیلی برای جشن تهیه شد و امسال نتوانستیم به دلایل مسائل اقتصادی لباس جدیدی تهیه کنیم در صورت ثبت نام بیش از این تعداد ممکن است با کمبود لباس فارغ التحصیلی مواجه شویم، بنابراین کسانی موفق به پوشیدن لباس فارغ التحصیلی می شوند که در روزهای اول توزیع لباس مراجعه کرده و لباس خود را تحویل بگیرند.
زاهدی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه احتمال حضور مسئولین کشوری در این مراسم وجود دارد همه دانش آموختگان باید نهایت دفت و تلاش خود را برای اجرای منظم این مراسم بکار ببندند. سال گذشته برای ورود میهمانان به محل برگزاری مراسم مشکلاتی داشتیم اما خوشبختانه امسال به دلیل این که ورودی میهمانان عادی و ورودی مسئولین و VIP در سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی آزادی از هم جداست، پیش بینی می کنیم این مشکل را نداشته باشیم ضمن این که در همین مسئله نیز باید مدیریت درست اعمال شود.
مسئول کمیته اجرایی این مراسم حضور مسئولین کشوری، وجود رنگهای مختلف فارغ التحصیلی، به تصویر کشیدن حیطه های کاری دانشگاه و تعامل و همفکری و مشارکت دانشجویان با دانشگاه در اجرای این جشن بزرگ، را نشان دادن عظمت و شکوه دانشگاه خواند و از دانش آموختگان خواست تا با همراهی و مشارکت بیشتر و صبوری در صورت بروز مشکل، برگزارکنندگان را در این مراسم یاری نمایند.
وی همچنین درخصوص سرویس های ایاب و ذهاب گفت: برای راحتی میهمانان وسیله ایاب و ذهاب برای مسیرهای مشخصی از جمله پارکینگ همت، پورسینا، و خوابگاه ها تعیین شده است و در سامانه ثبت نام هم از داوطلبین خواسته شده که در صورت حرکت از خوابگاه نام خوابگاه خود را اعلام نمایند. اما چنانچه دوستان این بخش فرم ثبت نام را تکمیل نکرده باشند مسئولین اجرایی، تعهدی برای آنان ندارند. بنابر این به دوستان خود اعلام نمایید در صورت نیاز به استفاده از وسایل نقلیه عمومی که از سوی برگزارکنندگان تامین می شود حتما آنرا قبلا اعلام نمایند.
زاهدی درخصوص نحوه استقرار دانش آموختگان در سالن و قرار گرفتن در زمان قرائت سوگندنامه گفت: چون سالن دایره ای شکل است، در بازدیدی که از این سالن خواهیم داشت نظرات و پیشنهادات جمع را دریافت نموده و بهترین شیوه را انتخاب خواهیم کرد تا در طی مراسم هم دانش آموختگان رضایت کافی داشته باشند و هم ترتیب برنامه دستخوش تغییر نشود.
وی در ادامه با اشاره به تقدیر از استادان برجسته و دانش آموختگان برتر در این مراسم همچون سال گذشته گفت: در برنامه امسال انتخاب استادان برجسته ودانش آموختگان برتر برعهده دانشکده ها خواهدبود و طی مکاتبه ای که به روسای دانشکده ها صورت گرفته از آنان خواسته ایم تا این اسامی را به دفتر ارتباط با دانش آموختگان اعلام نمایند.
مسئول کمیته اجرایی در بخش دیگر سخنان خود از نمایندگان حاضر در جلسه خواست تا اتفاقات و مسائل جشن را از طریق سایت دنبال کرده و در جریان امور قرار بگیرند.
رئیس امور اداری دفتر با اشاره به محتوی مراسم سال گذشته اظهار داشت: در برنامه امسال نیز سخنرانی مسئولین را خواهیم داشت، بخش تقدیر از برگزیدگان، قرائت سوگندنامه، آتش بازی و اجرای موسیقی از بخش های اصلی این جشن خواهد بود، ضمن اینکه سعی کرده ایم برای این که مراسم برای خانواده ها خسته کننده نباشد از برنامه تفریحی هم استفاده شود و مراسم از تنوع بیشتری برخوردار باشد.
وی گفت: اگر برنامه های این مراسم طبق برنامه زمان بندی شده و بدون وقفه برگزار شود انتظار می رود مراسم ساعت 8:30 الی 9 شب پایان پذیرد، در حاشیه مراسم آتلیه عکس برقرار خواهد بود تا در طول مراسم دانش آموختگان بتوانند به همراه خانواده خود عکس های یادگاری تهیه نمایند همچنین امکان توزیع غذا از سوی شرکت های معتبر با نظارت کارشناسان سلامت مهیا شده است و علاقمندان می توانند از این خدمات با پرداخت هزیه شخصی استفاده نمایند.
محمدرضا زاهدی، کارشناس دانش آموختگان دانشکده پزشکی نیز در این جلسه گفت: تاکنون مقدمات برگزاری این جشن فراهم شده است ولی ما سعی داریم که با همفکری دانش آموختگان برای رضایت حال میهمانان مراسم امسال را با کیفیت بهتری برگزار کنیم. وی همچنین از افرادی که می توانند در زمینه های مختلف با دفتر همکاری داشته باشند خواست تا نام و زمینه فعالیت خود را به این دفتر اعلام کرده تا دفتر بتواند از همکاری آنها استفاده بهینه را ببرد.
کارشناس دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشکده پزشکی در ادامه یادآور شد که که سال گذشته برای آماده سازی فضای برگزاری جشن ما نیازمند تامین شرایطی بودیم تا فضا قابل استفاده برای مراسم باشد و همین مسئله زمان و انرژی زیادی از تیم اجرایی گرفت اما خوشبختانه سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی آزادی امکاناتی دارد که این انرژی و زمان را می توانیم برای ارتقاء کیفیت مراسم صرف کنیم.
در ادامه جلسه اعضای کمیته اجرایی نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کرده و اعضای کمیته مدیریت به سوالات آنان در خصوص برگزاری جشن یکپارچه پاسخ دادند.
در پایان جلسه مقرر شد روز سه شنبه مورخ 5/6/92 با حضور اعضای کمیته مدیریت و برنامه ریزی جشن و اعضای کمیته دانشجویی بهمراه مسئولین دفاتر ارتباط با دانش آموختگان دانشکده ها بازدیدی از محل برگزاری مراسم بعمل آید.
ارسال به دوستان