کسب جایزه حکیم جرجانی یازدهمین جشنواره ابن سینا توسط خانم فاطمه واثق رحیم پرور عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی

كسب جايزه حكيم جرجاني يازدهمين جشنواره ابن سينا توسط خانم فاطمه واثق رحيم پرور عضو هيئت علمي دانشكده پرستاري و مامايي

جايزه حكيم جرجاني يازدهمين جشنواره ابن سينا به خانم فاطمه واثق رحيم پرور عضو هيئت علمي گروه مامايي دانشكده پرستاري و مامايي اهدا شد.

به گزارش روابط عمومي دانشكده پرستاري و مامايي، خانم فاطمه واثق رحيم پرور عضو هيئت علمي گروه مامايي دانشكده پرستاري و مامايي جايزه حكيم جرجاني يازدهمين جشنواره ابن سينا را به خود اختصاص داد.
فاطمه واثق رحيم پرور عضو هيئت علمي گروه مامايي دانشكده پرستاري و مامايي بوده و متولد 1341 در تهران ، فارغ التحصيل دبيرستان فروغ رشت در رشته رياضي سال 1360، كاردان مامايي  از دانشگاه علوم پزشكي گيلان، كارشناس دانشگاه علوم پزشكي ايران و كارشناسي ارشد مامايي  در دانشگاه علوم پزشكي تهران (اولين دوره) در سال 1373 با رتبه ممتاز بوده كه از همانسال تاكنون تدريس تئوري و باليني در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد در دانشكده پرستاري و مامايي دانشگاه علوم پزشكي تهران مشغول به فعاليت مي باشد.
سوابق اجرايي عضو هيئت علمي گروه مامايي دانشكده پرستاري و مامايي، كارشناس مامايي اداره پرستاري و مامايي دانشگاه علوم پزشكي گيلان (1370)، مشاور دانشجويان ساكن خوابگاههاي دختران دانشگاه علوم پزشكي تهران (82-1378)، عضو هيئت اجرايي اولين همايش كشوري مامايي (1381)، كارشناس فرهنگي دانشكده (83-1380)، عضو كميته تخصصي اشتغال در رشته مامايي وزارتخانه (85-1383)، عضو شوراي پژوهشي گروه (تاكنون-1380) و مسئول دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشكده (تاكنون-1385) اعلام شده است.
فعاليت هاي علمي نامبرده نيز شامل: عضو پانل در 3 كنگره سراسري و بين المللي داخلي، تدريس در 11 كارگاه آموزشي، ارائه 9 مقاله در كنگره هاي بين المللي خارجي و 10 مقاله در كنگره هاي بين المللي داخلي و 25 مقاله در گردهمايي هاي سراسري و داخلي، راهنمايي 7 پايان نامه و مشاوره 4 پايان نامه در مقطع كارشناسي ارشد، مدير اجرايي 5 طرح تحقيقاتي مصوب دانشگاه و 2 طرح مصوب انجمن تنظيم خانواده ايران با همكاري بين المللي IPPF ، چاپ 13 مقاله در مجلات معتبر داخلي و خارجي، تاليف 2 كتاب و ترجمه 3 كتاب و مواردي ديگر از فعاليتهاي ايشان مي باشد.
عدم وجود مرجع معتبر مخصوص رشته مامايي در كشور و متعاقب آن استفاده از كتب تخصصي  پزشكي توسط دانشجويان مامايي و سردرگمي دانش آموختگان اين رشته، ايشان را برآن داشت
تابعنوان اولين فرد رفرنس هاي درسي را به عنوان اساسي ترين مشكل آموزش مامايي كشور مطرح نمايد و با ارائه اين ديدگاه در محافل حرفه اي و علمي و همكاري درترجمه كتاب "مامايي وارني" در پيشنهاد به برد مامايي و جلب حمايت آنها جهت اضافه شدن اين كتاب به رفرنس هاي موجود موفقيت هايي را در اين زمينه كسب نمود.

کلمات کلیدی