جلسه هم اندیشی کمیته علمی هفتمین سمینار سالانه تعهد حرفه ای در نظام سلامت

استاد دولتی در اولین جلسه کمیته علمی هفتمین سمینار تعهدحرفه ای بر اهمیت منتورشیپ و تربیت نسل جوان به عنوان جانشینان بالقوه‌ی اساتید تاکید کرد

در اولین جلسه کمیته علمی هفتمین سمینار تعهد حرفه ای در نظام سلامت که در روز شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ برگزار شد دکتر دولتی استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی تهران توجه به مبحث منتوریگ را مهم خواند و تاکید کرد.

امروزه در دنیا مسئله‌ی منتورشیپ بسیار مورد توجه است و باید زمینه ای را ایجاد کرد تا افراد راحت تر بتوانند به افراد راهنما مراجعه کنند.
استاد دولتی اضافه کرد کسی که در جایگاه راهنما قرار دارد باید بتواند از هرچیزی بگذرد و مهربانی را پیشه کند.
دکتر دولتی نکته بعدی را انتخاب جانشین عنوان کرد و گفت دانشجویان جانشینان بالقوه‌ی اساتیدند و نباید از تربیت و پرورش آنان غافل شد و باید به آنان به عنوان تحویل گیرنده‌ی دانشگاه نگاه کرد تا زحماتی که برای دانشگاه کشیده شده بعد از شما هدر نرود و دانشگاه و مراکز آن رها نشود و به مشکل نخورد.
استاد دولتی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت باید به مقررات در سطح دانشگاه و حوزه‌ی سلامت توجه کرد و دانشجویان باید احترام به قوانین و مقررات را از اساتید خود یاد بگیرند و آنان باید پایبندی به اصول حرفه‌ای را در رفتار اساتید خود مشاهده کنند.

فاطمه رمضانی
خبرنگار

فاطمه رمضانی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *