نهمین جشن یکپارچه دانش‌آموختگی دانشگاه

دکتر رئیس‌کرمی در نهمین جشن یکپارچه دانش‌آموختگی از دانش آموختگان خواست در هر جا هستید ارتباط خود را با دانشگاه حفظ و با نظرات خود ما را در تصمیم‌گیری‌ها و اداره دانشگاه یاری کنید

به گزارش روابط‌عمومی دفتر ارتباط با دانش آموختگان، نهمین آئین فارغ‌التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران از ساعت 18 روز پنج شنبه 29 شهریور 1403 با حضور دکتر رئیس کرمی رئیس داشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر گتمیری رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان، روسا و هیئت رئیسه دانشکده‌ها، اساتید برگزیده و دانش‌آموختگان به همراه خانواده‌هایشان با جمعیتی بالغ بر 1600 نفر در محوطه مقابل سر درب دانشکده پزشکی برگزار شد.

گالری تصویر 

 دکتر سید رضا رئیس کرمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، دو ویژگی مهربانی پیامبر و علم‌اندوزی امام صادق را سرمشق فعالان جامعه پزشکی خواند و گفت: ما بعنوان کادر درمان با مردم در ارتباطیم و باید در خدمت به آنان مهربان باشیم و همواره برای یادگیری و یاددهی تلاش کنیم.

دکتر رئیس کرمی با اشاره به سفارش پیامبر(ص) و تاکید براینکه جز دست پدر و مادر و استاد، را نباید بوسید گفت جامعه پزشکی را مصداق این حدیث دیگر پیامبر دانست که هرکس گره از کار مردم بگشاید؛ خداوند در آخرت کار بسته او را می‌گشاید گفت: قدر خود را بدانید و گره از کار مردم و بیماران باز کنید. 

سرپرست دانشگاه، با گرامیداشت یاد استاد بهادری در بنیانگذاری شایسته جشن دانش آموختگان و قدردانی از زحمات دکتر گتمیری رئیس و دکتر سید احمدیان دبیر دفتر ارتباط با دانش آموختگان در گرامیداشت نام استاد بهادری و استمرار برگزاری جشن های یکپارچه و حمایت‌های دکتر قناعتی رئیس پیشین دانشگاه در برپایی این جشن گفت: انتخاب استاد منوچهر خان نخجوانی برای قرائت سوگندنامه، افتخار بزرگی برای این مراسم و حضور در کلاس درس ایشان و دکتر بهادری، تجربه‌ ارزشمند و فراموش‌نشدنی در زندگی من است.

دکتر رئیس کرمی از دانش آموختگان خواست ارتباط خود را با دانشگاه حفظ کنند و افزود: اساس کار دفتر ارتباط با دانش آموختگان اینست که عزیزانی که فارغ التحصیل می شوند و در هر جایگاهی که قرار دارند ارتباط خود با دانشگاه را فراموش نکنند و با نظرات خود ما را در تصمیم‌گیری‌ها و اداره بهتر دانشگاه کمک کنید. 

سرپرست دانشگاه با بیان اینکه خانواده بزرگ دانشگاه، بالغ بر هزاران تن که عمدتا از مشاهیر علوم پزشکی هستند و خدمات ارزشمندی را به دانشگاه و کشور ارایه می‌دهند افزود: درس خواندن، درس دادن، کار کردن و قدم زدن در محیط دانشگاه افتخار بزرگی برای یکایک ماست. قدر خود و این محیط را برای ارایه خدمت بهتر به مردم بدانیم. 

دکتر رئیس کرمی پذیرش مسئولیت دانشگاه را با وجود دشواری آن توفیق بزرگی دانست و افزود: معتقدم باوجود اساتید و دانشجویان برجسته‌، مسئولان دانشگاه، به جای سنگ اندازی در امور، کافی است فرایندها را تسهیل و شرایط را فراهم کنند اینگونه اساتید و دانشجویان مسیر رشد و تعالی خود و دانشگاه و کشور را پیدا می‌کنند.

سرپرست دانشگاه در پایان سخنان خود با ابراز امیدواری از ایجاد محیط شاد و با نشاط علمی در دانشگاه تاکید کرد: دانشجویان همانگونه که در تحصیل علم عملکرد درخشانی دارند، در حوزه مورد علاقه خود در امور اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نیز فعالیت درخشان داشته باشند.

این گزارش حاکیست پیش از سخنان رییس دانشگاه دکتر سید منصور گتمیری رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان در ابتدای سخنان خود ضمن خیر مقدم به رئیس دانشگاه، اساتید، دانش آموختگان و خانواده هایشان، دانشجویان را صاحبان دانشگاه خواند و گفت: دانشگاه متشکل از دانشجویان و اساتیدی ست که ثمره عمر خود که دانش است را در اختیار دانشجویان قرار میدهند تا در جایگاهی بالاتر از خودشان بایستند. 

وی در ادامه با گرامیداشت نام و یاد استاد بهادری، ایشان را بنیانگذار جشن های فارغ التحصیلی خواند و گفت: استاد بهادری معتقد بود که همه اعضا دانشگاه علوم پزشکی تهران عضو یک تیم اند و عدم حضور هر گروه باعث خلل در امر درمان خواهد شد و بسیار شایسته تر است که جشنی یکپارچه برای این تیم بزرگ برگزار شود.

 وی ادامه داد: یکی از انگیزه های ادامه این راه و استمرار جشن های یکپارچه، گرامیداشت نام استاد بهادری و بر افراشتن پرچم دفتر ارتباط با دانش آموختگان و دانشگاه علوم پزشکی تهران است، که دانش آموختگان دانشگاه صاحبان اصلی آن هستند.

دکتر گتمیری همچنین ازحمایتهای دکتر قناعتی رئیس پیشین دانشگاه تقدیر کرد و گفت: ایشان هم ازلحاظ معنوی و هم از لحاظ مادی، در برگزاری جشن بسیار کمک کردند و مشوق ما بودند.

گالری تصویر

کلمات کلیدی
فاطمه رمضانی
خبرنگار

فاطمه رمضانی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *