دومین جلسه کمیته دانشجویی نهمین جشن یکپارچه

دکتر گتمیری: شرکت در جشن یکپارچه دانش‌آموختگی برای هر مسئولی یک فرصت مغتنم است تا صفا و صمیمیت فضای دانشجویی را لمس و طراوت و شور و نشاط محیط دانشگاه را احساس کند

 

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط با دانش آموختگان، در دومین جلسه کمیته دانشجویی نهمین جشن یکپارچه دانش‌آموختگی که با حضور نمایندگان  دفتر در دانشکده ها و نمایندگان دانش آموختگان هر دانشکده، پنجشنبه بیستم شهریور ۱۴۰۲ در این دفتر برگزار شد، دکتر سید منصور گتمیری رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت برنامه ها به همت نمایندگان، دانشجویان و کادر اجرایی دفتر گفت: این جشن یک رخداد مهم دانشجویی است که در انتهای یک دوره پر نشاط و البته پرتلاش رخ می دهد و دانشجو را وارد مرحله‌ی جدیدی از زندگی می کند. 

وی ادامه داد: اصل رابطه دانشجو و دانشگاه، درس خواندن است و جشن فارغ التحصیلی نشانه‌ی نتیجه‌بخش بودن این مرحله مهم از زندگی دانشجو است. وی ادامه داد شرکت در این جشن برای هر مسئولی یک فرصت مغتنم است تا صفا و صمیمیت این محیط را به خوبی لمس و طراوت و شور دانشگاه را احساس کند.

دکتر گتمیری در ادامه گفت: تا 29 شهریور باید فضای دانشکده ها را برای برگزاری جشن آماده کنیم و حتی دانشجویان میتوانند کلیپ هایی از فضا های خاطره انگیز و هیجانات خود و دوستانشان تهیه کنند و با ما به اشتراک بگذارند و برنامه‌های مقدماتی جشن دانشجویی را در دانشکده خود از صبح روز جشن شروع کنند. دکتر گتمیری همچنین تاکید کرد در این جشن گروه های موسیقی دانشجویی برنامه و اجرا خواهند داشت.

در ادامه دکتر سید احمدیان دبیر دفتر ارتباط با دانش آموختگان، ضمن گرامیداشت یاد استاد بهادری مروری بر برنامه ها ی برگزاری  جشن یکپارچه داشت و گفت: استاد بهادری این جشن را یک رویداد ملی میخواند، زیرا دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه های برتر کنکور را در خود دارد و جمع این برترین ها، دانشگاه علوم پزشکی تهران را تشکیل می دهد که سالانه حدود 1000 نفر انسان متخصص را به جامعه تحویل میدهد که شایسته برگزاری جشن خواهند بود.

وی ادامه داد: این جشن در محوطه مقابل دانشکده پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی از ساعت 18 الی 21 و با حدود 1000 نفر مهمان برگزار خواهد شد. درب شمالی دانشگاه برای ورود مهمانان در نظر گرفته شده است و دانشکده ها به دو گروه 6 دانشکده ای تقسیم بندی میشوند که یک گروه به سمت دانشکده داروسازی و گروه دیگر به سمت شرق دانشگاه که دانشکده دندانپزشکی قرار دارد هدایت خواهند شد و غرفه های دانشکده ها در این مسیر تعبیه خواهند شد تا هر دانشکده بتواند خدمات و دستاورد های خود را ارائه و معرفی کنند و همچنین پذیرای اساتید دانشکده خود باشند و در نهایت پس از برنامه‌های هر دانشکده به برنامه اصلی ملحق میشوند و پذیرایی صورت میگیرد. در پذیرایی نیز ما سه نکته کمیت، کیفیت و عدم ازدحام در دریافت را در نظر داریم، آب نیز غیر از بحث پذیرایی در مکان های مختلف سرو خواهد شد و سعی داریم خدمات و بهداشت با نهایت شایستگی صورت بگیرد. 

دکتر سید احمدیان در ادامه برنامه های رسمی را که ترتیب داده شده است شرح داد.

این گزارش حاکیست در ادامه جلسه هر یک از نمایندگان دانشکده ها و نمایندگان فارغ التحصیلان نقطه نظرات خود را مانند: تهیه سن مناسب، برگزاری مسابقه و دادن جوایز، پیشنهاداتی برای محصولات و خدمات غرفه ها، شیوه دعوت از اساتید و ... ارائه دادند.

کلمات کلیدی
فاطمه رمضانی
خبرنگار

فاطمه رمضانی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *