نامه قدردانی دکتر ادریسیان از دکتر گتمیری رئیس دفتر ارتباط با دانش اموختگان

غلامحسین ادریسیان استاد پیشکسوت دانشکده بهداشت به پاس برگزاری مراسم در سایه سار اندیشه های استاد که در مقام ایشان برگزار شد در نامه ای از دکتر سیدمنصور گتمیری رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان، دکتر ندافی رئیس دانشکده بهداشت و دوستان و همکاران شرکت کننده در این مراسم قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط با دانش آموختگان، دکتر غلامحسین ادریسیان به پاس برگزاری مراسم در سایه سار اندیشه های استاد که 2 مرداد 1403 در دانشکده بهداشت برگزارشد، نامه قدر دانی‌ای ارسال کرد که به شرح زیر است:


به نام خداوند بخشنده مهربان
خداوند متعال را سپاسگزارم که خدمات دانشگاهی اینجانب غلامحسین ادریسیان مورد توجه رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران دکتر کاظم ندافی، رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان دکتر سید منصور گتمیری، استاد گروه انگل شناسی و قارچ شناسی دانشکده بهداشت جنابان آقایان دکتر مهدی محبعلی و دکتر غلامرضا مولوی و رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشکده بهداشت جناب آقای دکتر محمدرضا پورمند قرار گرفت و با دعوت از عده ای از استادان پیشکسوت گروه های آموزش دانشکده بهداشت و همکاران گروه انگل شناسی و قارچ شناسی جلسه افتخار آمیزی برای بزرگداشت از خدمات دانشگاهی اینجانب تشکیل دادند.
در این بزرگداشت اساتید پیشکسوت دانشکده بهداشت که اینجانب افتخار همکاری با آنان را در دانشکده داشتم و اساتید ارجمند گروه انگل شناسی و قارچ شناسی و همکاران واحد تک یاخته شناسی حضور داشتند و با لطف و محبت خود از خدمات و خصوصیات اخلاقی اینجانب تعریف کردند که برای من یک افتخار و پاداش گرانبها برای خدمات دانشگاهی‌ام بود.
گزارش این جلسه با ارزش را در سایت دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران تحت عناوین( بزرگداشت دکتر غلامحسین ادریسیان دانشکده بهداشت) و ( در سایه سار اندیشه های دکتر غلامحسین ادریسیان) در دفتر ارتباط با دانش آموختگان در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران مشاهده کردم. از اینکه خدمات دانشگاهی اینجانب با اظهارات محبت آمیز استادان بزرگوار و همکاران ارجمند مورد تمجید و تایید قرار گرفته است بسیار خوشحالم.
تابلوئی با تصویر اینجانب و مزین به اسامی و امضاء هر یک از شرکت کنندگان در جلسه به من اهدا شده است که زینت بخش اتاق مسکونیم می باشد.
از جریانات این جلسه فیلمی تهیه شده است که دیدن آن با خواندن کتابچه( زندگینامه و خدمات دکتر غلامحسین ادریسیان) که به کوشش دانشکده بهداشت دانشکده دانشگاه علوم پزشکی تهران به چاپ رسیده است، برای دانشجویان جالب خواهد بود.
از خداوند سلامتی و موفقیت همه برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در این بزرگداشت را در ارتقاء هر چه بیشتر بهداشت جامعه خواستارم.
با تشکر
غلامحسین ادریسیان 20/05/1403
توضیح اینکه، مراسم سایه سار اندیشه های استاد ادریسیان با همت دفتر ارتباط با دانش آموختگان، دانشکده بهداشت و گروه انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی، پیرامون شخصیت استاد دکتر غلامحسین ادریسیان، استاد پیشکسوت گروه انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی، با حضور دکتر گتمیری رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان، دکتر ندافی رئیس دانشکده بهداشت، اساتید پیشکسوت دانشکده، دوستان و شاگردان ایشان و در تاریخ 2 مرداد 1403 در سالن شورای دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

کلمات کلیدی
فاطمه رمضانی
خبرنگار

فاطمه رمضانی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *