کسب جایزه حکیم جرجانی یازدهمین جشنواره ابن سینا توسط خانم فاطمه واثق رحیم پرور عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی

كسب جايزه حكيم جرجاني يازدهمين جشنواره ابن سينا توسط خانم فاطمه واثق رحيم پرور عضو هيئت علمي دانشكده پرستاري و مامايي

جايزه حكيم جرجاني يازدهمين جشنواره ابن سينا به خانم فاطمه واثق رحيم پرور عضو هيئت علمي گروه مامايي دانشكده پرستاري و مامايي اهدا شد.

به گزارش روابط عمومي دانشكده پرستاري و مامايي، خانم فاطمه واثق رحيم پرور عضو هيئت علمي گروه مامايي دانشكده پرستاري و مامايي جايزه حكيم جرجاني يازدهمين جشنواره ابن سينا را به خود اختصاص داد.
فاطمه واثق رحيم پرور عضو هيئت علمي گروه مامايي دانشكده پرستاري و مامايي بوده و متولد 1341 در تهران ، فارغ التحصيل دبيرستان فروغ رشت در رشته رياضي سال 1360، كاردان مامايي  از دانشگاه علوم پزشكي گيلان، كارشناس دانشگاه علوم پزشكي ايران و كارشناسي ارشد مامايي  در دانشگاه علوم پزشكي تهران (اولين دوره) در سال 1373 با رتبه ممتاز بوده كه از همانسال تاكنون تدريس تئوري و باليني در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد در دانشكده پرستاري و مامايي دانشگاه علوم پزشكي تهران مشغول به فعاليت مي باشد.
سوابق اجرايي عضو هيئت علمي گروه مامايي دانشكده پرستاري و مامايي، كارشناس مامايي اداره پرستاري و مامايي دانشگاه علوم پزشكي گيلان (1370)، مشاور دانشجويان ساكن خوابگاههاي دختران دانشگاه علوم پزشكي تهران (82-1378)، عضو هيئت اجرايي اولين همايش كشوري مامايي (1381)، كارشناس فرهنگي دانشكده (83-1380)، عضو كميته تخصصي اشتغال در رشته مامايي وزارتخانه (85-1383)، عضو شوراي پژوهشي گروه (تاكنون-1380) و مسئول دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشكده (تاكنون-1385) اعلام شده است.
فعاليت هاي علمي نامبرده نيز شامل: عضو پانل در 3 كنگره سراسري و بين المللي داخلي، تدريس در 11 كارگاه آموزشي، ارائه 9 مقاله در كنگره هاي بين المللي خارجي و 10 مقاله در كنگره هاي بين المللي داخلي و 25 مقاله در گردهمايي هاي سراسري و داخلي، راهنمايي 7 پايان نامه و مشاوره 4 پايان نامه در مقطع كارشناسي ارشد، مدير اجرايي 5 طرح تحقيقاتي مصوب دانشگاه و 2 طرح مصوب انجمن تنظيم خانواده ايران با همكاري بين المللي IPPF ، چاپ 13 مقاله در مجلات معتبر داخلي و خارجي، تاليف 2 كتاب و ترجمه 3 كتاب و مواردي ديگر از فعاليتهاي ايشان مي باشد.
عدم وجود مرجع معتبر مخصوص رشته مامايي در كشور و متعاقب آن استفاده از كتب تخصصي  پزشكي توسط دانشجويان مامايي و سردرگمي دانش آموختگان اين رشته، ايشان را برآن داشت
تابعنوان اولين فرد رفرنس هاي درسي را به عنوان اساسي ترين مشكل آموزش مامايي كشور مطرح نمايد و با ارائه اين ديدگاه در محافل حرفه اي و علمي و همكاري درترجمه كتاب "مامايي وارني" در پيشنهاد به برد مامايي و جلب حمايت آنها جهت اضافه شدن اين كتاب به رفرنس هاي موجود موفقيت هايي را در اين زمينه كسب نمود.

کلمات کلیدی
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه